Naujų įpročių neatsisako ir atostogaudami

0
3

Nauji apsipirkimo įpročiai gyventojus lydi ir atostogų metu. E. prekyba maistu šių metų liepą Kuršių nerijoje augo 3 kartus, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Pasak elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ komunikacijos vadovės Jurgitos Gižaitės-Tulabienės, šiemet atostogaujantys gyventojai maistą užsisako dažniau nei pernai, o prekės krepšelyje leidžia daryti prielaidą, kad ilsėtis Lietuvos pajūryje gyventojai nusiteikę ilgesnį laiką.



Maisto produktų užsakymai internetu visame Klaipėdos regione, įskaitant ir Palangą bei Kuršių neriją, išaugo beveik 2 kartus. Neringoje užsakymai augo labiausiai – čia poilsiaujančių gyventojų užsakymai sudaro beveik dešimtadalį visų perkančiųjų pajūrio regione.

Kuršių nerijoje užsakymai augo 3 kartus.

„Tokį e. prekybos maistu augimą pajūrio regione siejame ne su pandemija, kuri dabar turi mažesnę įtaką gyventojų apsisprendimui, kur apsipirkti, o su susiformavusiais įpročiais. Maisto pirkimas internetu per antrąjį karantiną nemažai daliai gyventojų tapo kasdienio apsipirkimo dalimi, todėl natūralu, kad turėdami galimybę maistą užsisakyti ir į savo atostogų vietą, įpročių gyventojai nekeičia. Be to, nors prekes visoje Kuršių nerijoje pristatome jau ne pirmą vasarą, šiais metais tai darome nemokamai. Tai taip pat galėjo prisidėti prie kur kas didesnio užsakymų augimo nei turėjome pernai, po pirmojo karantino“, – sako J. Gižaitė-Tulabienė.



Poilsiaudami gyventojai vidutiniškai maistui išleidžia apie 30 proc. daugiau nei būdami namuose. Ir nors apskritai vidutinis krepšelis pajūryje šiais metais, lyginant su praėjusių metų vasara, šiek tiek sumažėjo, tačiau apsipirkimai dažnėjo. Tai atspindi ir bendras apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse tendencijas – gyventojai perka dažniau, artimiausioms dienoms reikalingus kasdienius produktus.

„Matome, kad net per atostogas gyventojai apsiperka panašiai, kaip namuose – dominuoja net tokie patys maisto produktai. Atostogaudami pajūryje, į pirkinių krepšelį gyventojai deda lietuviškus trumpavaisius agurkus, citrinas, bananus, raudonąsias paprikas, šviežias bulves, morkas, kitas šviežias daržoves ir vaisius, kiaušinius. Atostogų krepšelyje išsiskiria dažniau didelėje pakuotėje perkamas tualetinis popierius ir didesnės talpos negazuotas mineralinis vanduo. Tikėtina, kad šie pirkiniai rodo ketinimą pajūryje apsistoti ilgesniam laikui“, – apsipirkimą atostogų metu komentuoja J. Gižaitė-Tulabienė.

Ženkliai išaugęs gyventojų, ir per atostogas apsiperkančių internetu, skaičius atspindi naująją realybę. Gyventojai įprato kasdienius produktus pirkti internetu ir, nepaisant pasibaigusio karantino, toliau tą daro.

Jurgita Gižaitė-Tulabienė
„Barboros“ komunikacijos vadovė